Sæson fra 1/9 til 30/4 - 2023-2024

Rødbyhavn -  Mandag
Kl. 14.00- 16.00

Rødby Badminton Klub´s bestyrelse har vedtaget følgende forhold omkring Ældrebadminton:

Ældrebadminton = Spillere derer +60, og spiller/træner før kl. 17.00.

Ønsker man at træne efter kl.17.00, vil man blive betragtet som Motionist spiller, hvor kontingentet i 2014= 525 kr. for en time (bemærk vi har indført hele træningstimer mod tidligere50 minutter)

Ældrebadminton spilles i Rødbyhavn Sportshal.

Kontingentet for Ældrebadmintonudgør i 2023-2024 kr. 200 pr. spiller, uanset timeantal.

Træningsdag: Mandage mellem14.00 og 16.00 (Mandag er eneste dag, hvor hallen vil være harpiksfri)

Kan du ikke denne dag eller ønsker du flere timer på andre dage, så kan der være en lille mulighed fordette, dog helst min. 8 spillere. Dette kræver dog en yderligere dialog, menden tager vi gerne.

Klubben søger ligeledes enperson, som har lyst til at videreformidle e-mails vedrørende Senior badmintontilbud, der findes rigtige hyggelige events i DGI regi. Disse tiltag er i storfremgang på landsplan.

Rødby Badmintonklub |  ,  |  |